10 februari; PA-dag

PA-dag idag. Från halv 10- ungefär 5.

Men jag o R hade roligt idag :) Vi tillverkade sista doftämnet, vi började på rapporten och blandade. Vi gjorde massor, det var kul, lång dag som sagt, men det var sköjsigt ;)

När jag kom hem följde jag med mamma o handlade, mys.
Sen tills nu har jag suttigt med gentekniken, jätteintressant. Iaf när man får välja vilken område inom gentekniken man vill redovisa om. Jag hittade xenotransplantation. Transplantation mellan artbarriärerna. Hur man tänker om detta, är det etiskt rätt att föda upp transgena grisar bara för att använda deras organ till transplantation? Intressant tycker jag.

Nu ska jag gå ner och titta på första avsnittet av 24 med pappa.

TJOLLAHOPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0