MIN FÖDELSEDAG!

Hela 19-år har jag blivit. Stört, börjar få lite åldersnojja.. Men det går nog över hoppas jag. Är fortfarande ung och kommer att vara det långe till!

Så är nyss hemkommen från lkpg!

Kvällen började med pratandes, vindruvsätande och ciderdrickande vid stångebro under ett träd med Ronja. Det var hur mys som helst. Pratade en massa. Kreta ska bli så underbart!!

Vidare till 55:an. Där stannade vi också hela kvällen.
Träffade gamla Berzanfolk, trevlans trevlans. Sen kom Birger och Louise. När klockan slog över tolv, stod de upp och sjöng Ja må hon leva! Ja visste inte att det fanns tre verser på den :P Fint var det iaf! Mycket fint! Hahah.


Tack för kvällen allihoppa!








Imorgon kommer pojkvännen, familjen, farmor och kusin vitamin (som ja mötte på tåget förut) och firar mig. Ska bli mysmys!

God natt på er nu alla nattsuddare!

Xoxo / Födelsedagsbarnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0