9 augusti ; Jag 19-år!

Idag väcktes jag av att mamma och pappa kom in och sjöng för mig runt 9. Hade inte sovit så många timmar då. Men vadå, sova är överskattat ;)

Fick paket! Älskar att öppna. Det var lite flytta-hemifrån grejer. Såklart allt i rosa :) En trisslott också. När ja skulle skrapa den kom det fram 1 miljon två ggr. Men det blev ingen vinst. Men hur ofta är det de liksom?



Har legat ute och solat medan grattis smsen har kommit inrullande. UNDERBART!

Har också pumpat upp luftmadrasser för att se om de håller luften. Ska ta med en till KRETA. Men det lutar åt den oranga. Den är större och finare :)

Nu ska ja ta på mig lite kläder. Blir kjol idag när det är så varmt! Vill egentligen ligga ute och steka lite till, men de andra kommer vid två. Så det går inte. Najnaj. Men det får bli sol och bad nästa vecka ist. Solen finns ju kvar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0