9 augusti ; Firandes av mig!

Igår var det firandes av mig. Satt ute i trädgården och fikade. Mysigt!


Jag & Eric


Farmor & Pappa


Jordgubbstårta!


Sen senare blev det grillning.

Släkt


Födelsedagbarnet


När farmor och kusin hade gått ville jag se på twilight. Johanna ville det, men det var lite svårare att övertala Eric att se tjejfilmen, men det gick :)

Syrran , Eric , Jag



Fick lite mer flytta-hemifrån-grejer på kvällen. Bland annat fick jag decilitermått och kryddmått och sånna som såg ut som hjärtan. Och så var de rosa. Jättefina!

Fick rosor av pojkvännen, superfina!
Fick det av farmor, fast de var rosa! En orcidé fick jag men den får johanna ta hand om, blivande floristen, annars kommer den att dö :P

Tack för uppvaktningen på min födelsedag! Jättefin dag!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Haha, Eric ser ju ut som en riktig pimp på bilden där ovan.



Ha det så bra på din utlandsresa till Grekland.

Och du, det är väldigt svårt för en normal person att ha mer än 15 kg i väskvikt om man bara ska vara borta en vecka ;). Det tycker i alla fall jag.

Men så är det ju Jossan Edquist vi talar om.

Men ha det så kul.

2009-08-11 @ 21:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0