8 augusti ; Bad i varamon

Är inte trött, så det blir lite nattblogging för mig ;)

Var i Varamon tidigare idag med älsklingen. Hur mysigt som helst, bortsätt från alla människor som skulle lägga sig jättenära! Kännde mig som en packad sill. Usch. Men så är det, är det fint väder så åker folk och badar där, så är det bara och vill man vara och bada så får man drass med lite folk. Det är som Tofta på Gotland ungefär. Trångt. Grannen är en halvmeter från dig. Mys. Not.

Det var varmt i vattnet iaf, eller ja inte när man precis gått i, men ni fattar. Somnade när jag solade ryggen, vilket resulterade i en bränd rygg och baksidan av låren, ajaj.. Men nu känns det bättre.



Skönt!



Snyggo.

Myspys var det att umgås med dig <3

Sen var det dags att åka hem. Ville ligga kvar i värmen, men hade det var bestämt att jag och Ronja skulle ut och fira min födelsedag (9 aug). Så när ja kom hem var det mat, dusch och fix, sen in till stan!

Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0