7 augusti ; Njuter av vädret!

Sitter just nu och bloggar under markisen på altanen! Så udnerbart det är! Förut låg jag i gräset efter jag kommit hem från jobbet, gud vad det var svettigt! Men man ska inte klaga, absolut inte. Tänk sen när det är vinter och 20 minus vad ni kommer att klaga över att det är kallt, så klaga ska man INTE göra när det är varmt.

Har legat ute och läst sista Harry Potter boken, denna för tredje gången, men den är ju så bra! Känner mig uppdaterad nu efter att ha sett 6:e filmen två ggr ;)





Finns det något underbarare än vattenmelon och jordgubbar på sommaren?

Nu ska jag dra igång Spotify och sätta mig i solen igen. Det är ju fortfarande stekande hett. Underbart!

Senare kommer Eric hit, då blir det en trip till Nyköping och Skavskta, ska hämta upp hans föräldrar som kommer med flyget.

Hoppas ni har det underbart i solskenet!

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0