6 augusti ; Massor på jobbet och superhett ute!

Guuu va varmt det har varit! Kunde knappt sitta ute hela lunchen i solen för att det var så varmt, men jag kämpade på. Brännan börjar ju försvinna.. Inte kul.

Efter jobbet på vägen till bussen visste jag inte var jag skulle ta vägen så himla varmt det var! Ringde till Eric och sa att vi måste bada. Så när jag kom hem drog vi till Skogssjön och badade. Det var inte så varmt i vattnet, men det behövdes efter en stekande dag! Mina myggbet som jag fick sen jag var ute och sprang med E, sved som tusan! Aj, vad det gjorde ont!


<3


Sola är skönt!

När jag kom var åt vi sill, mumma! Har börjat gilla det nu. Förut när jag var liten tyckte jag inte alls om det, men nu är det riktigt gott! Hur skönt som helst att sitta under markisen på altanen, så mysigt och så varmt det var ända fram på kvällen! Stört och inte ett moln på himlen på hela dagen. Kan det bli mer undebart?

Sen var ju tvungen att ställa in en kladdkaka i ugnen, klockan var väl runt nio på kvällen. Jag skulle ha med mig till sista dagen på jobbet tänkte jag. Jag var också tvungen att göra sallad, eftersom vi skulle äta utomhus på lunchen.

Dagen avslutades med en snabbdusch, sen somnade jag bums!

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0