3-4 augusti ; Jobb som vanligt och sen springtur med pojkvännen

Ja rubriken talar väl för sig självt :p

Var på jobbet, åkte samma tåg coh buss som syrran som också skulle börja jobba där ute. Gick inte så bra för henne första dagen. Det fanns inte så mkt att göra för henne.. Inte så kul att vara på jobbet då. Jag hade hur mkt som helst! Men hellre det.

Hon kom upp till mig en stund för att se hur jag jobbade, det var gulligt tyckte jag.


Sen när jag skulle åka hem tog jag svängen direkt till Mjölby, där väntade pojkvännen men springskor och det var dags för en löprunda i skogen. Det var underbart! Så skönt det var! Fick supergod mat sen. Fetaostsallad med färsk pasta som smakade citron. Mumma!



På tisdagen sedan var det jobb igen ofc. Då gick vi upp och åt mat i restaurangen. Inte god mat alls.. Det enda som var gott var salladen. Så vi tog en glass efteråt ;)


Min snygga syster


Såhär fräsch är man på jobbet. Orka fixa sig, ne vet ni va! Lite mascara sen håret i en tofs, hur bra som helst!

När jag kom hem var jag ute och solade en stund, sen tog pappa och jag på oss löparskorna och gav oss ut på en springtur. Två dagar i rad! Då kännde jag mig duktig! Sprang snabbare och längre! Perfekt! Dock var det så varmt! Ahh! Värmeslaget var nära, men det gick bra.

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0