11 augusti ; 2 dagar kvar!

Håller på att packa för fullt. Mycket grejer ska med, så hoppas att väskan inte kommer väga över 15 kg.. Maxvikten som den får väga.. Ska ställa den på vågen sen imorgon eller ngt och se hur mycket den väger :)



Lite resfeber hos blondinerna nu kan jag säga. Men det ska bli så underbart där ner och va kul vi kommer ha!

Har precis städad och fixat lite här hemma. Så nu är det fin fint! Jag tittade på Prison Break (avsnittet från igår), förut. Gud, vad sorgligt! Kunde inte hålla tårarna borta! Michael Scofield kan väl inte dö? NEJ! Eller? Han är ju huvudpersonen. Ledsam var det i tv-soffan hos mig iaf. Kommer ett avsnitt till nästa vecka, är inte hemma då, men då får de spela in det här hemma. Måste se!

Nu ska ja packa lite mera. Sen kommer Eric hit, det ska bli mysigt.

Att göra idag:
Packa
Posta kort
Promenad
Träffa Eric
Ringa och tacka nej till högskolan
Ring LiU

Bäst jag sätter igång med detta!

Ha det bra nu!

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0