10 augusti ; Växlande av pengar och för-packande

Idag har jag och växlade pengar med Ronja :) Det gick bra, lite nervöst, men det gick hur bra som helst. Sen blev det det lite handlandes av solkräm. Fixande en ny lins också eftersom den andra hade gått sönder. Det var najs :)

Ska bli så kul! LÄNGTAR!


Bild från Varamon :) Så snygga!

Sen när ja kom hem låg ja ute en stund, men sen bliv det moln. Så drog in och kollade på Tyra Bank show och topmodel, sen halvsov jag i soffan, men det var en envis fluga som var på mig hela tiden. Så irriterande!

Fixade en pack-lista med grejer ja ska ha med mig. Det blev endel ; ) Måste ju hålla mig till 15 kg, annars får jag betala mer och det vill jag inte.


Grejer ja funderar på att ha med mig :p



Sen satt jag och johanna och tittade på takidas nya video. Så sjukt bra!

Då är man såhär glad! Sen den 19 november är det dags för konsert med dem, det ska bli så kul!!

Nu ska ja prata med pojkvännen i telefon.

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0