Valborg

Shit det var ett år sen det var valborg!
- Då vi försökte få eld på min superbra engångsgrill.
- Ronja avslöjade grejer ;)
- Jag och ullis sprang ikapp..
- Fick sjukt mkt blåmärken efter att ha ramlat av cykeln.
minnen, minnen..
image137
ETT ÅR SEN!


Denna valborg spenderades hemma hos ronja. Tsm med karin, hanna, elin och annika.
Det blev ett par vändor i malmslätt för att hämta up människorna innan vi var sammlade.
Busschauför spelades med en hemagjord kortlek..
Bästa uppfiningen till lakritsshots, vodka + djungelvrål. rekomenderas
Efter att ha varit på stan litet tag avslutades kvällen med pommes till tre hos ronja. mys!


Lite bilder från gårdagen:

image134
Hanna och Karin : )

image135
Grogg + Lakritsshot.

image136
Jag och ronja <3

TACK FÖR EN SUPERTREVLIG KVÄLL TJEJOR!

Kommentarer
Postat av: Ronja

tack själv, sötfia!!

2008-05-02 @ 20:16:21
Postat av: kaorin

haha jag ser ju inte lite dum ut. BLEK oxå, vill ha sommar nu! najs kväll de var ^^ Haha irländsk julafton...

2008-05-05 @ 14:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0