saknad

Mys med Karin och Ullis :)
En vända fram å tillbaka till HK. (förkortade allt idag)
Sen stannade vi o fika ute på de nya Esspresso House. Dyr choklad, men det var riktig choklad! Med grädde och Marshmallows, mums! Kände att där fick jag i mig kallorierna jag brände när jag sprang förut, men aja : P Det var lätt värt det :p
Vet inte hur länge vi satt där, men det var supermys!
Tack för eftermidagen tjejor!

image165
GOTT!

image166
Sötnosar!

image167
Jag o Karin : )

image168
Hello snygging ; )


Mamma hade köpt jordgubbar, så det åt ja nyss det var gott : )

Rastlös igen.. Vill verkligen göra någonting ikväll, men det blev inte av.. Inget o göra = rastlös. Fast jag vet att jag borde göra kemin nu när jag har tid, men det är liksom fredag! De ska vara en pluggfri dag!

PUSS O KRAM!



Kommentarer
Postat av: ull

haha HK! bäst.

2008-05-24 @ 11:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0