mysmys

Tema skogsindustin igår var faktiskt sköj :p
Vår woodycar var ju bästa, hahaha..

Sen var det idrott och extra kemi.. Kemin var behövlig, faktiskt.
Som vanlig springade (enligt Y, powerwalk enligt mig o R) ner till rese..

Hem var det plugg som gällde i en och en halv timme.
Innan det bar iväg till mjölby, med hanna och carro, för o kolla på rocksoppan (?)
Aja det var bra iaf : ) Magnus Bäcklund är kort, väldigt kort :p
Trevligt o träffa er tjejor! Måste görat oftare!

image159
   ; )

Nu sitter jag här o har precis kollat på lost, spännade.
Ska väl fixa iordning mig lite, sen är det kemi som gäller för min del. Innan jag ska iväg te skolan. Gött att börja ett måste jag säga :p

HA EN BRA DAG!



Sötaste smset ever, ja blev rörd.

 

Kommentarer
Postat av: Hannaaaa

Jossan är käääääär!
(och jag tror mig ha tagit den publicerade bilden på erikperik?):D haha
alltid trevligt att träffa dig med ska du veta.
kram hanna

2008-05-23 @ 19:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0