inte idag, nope

Väldigt mysko skoldag. Kände mig typ svimfärdig och det kändes
som jag hade en för liten hjälm på huvudet..
Det var sjukt jobbigt iaf. Pollen skit asså..  Det blev ju inte bättre när vi skulle vara i Lektorshagen o lyssna på fåglar på Biologin. Jag stannade inne i skolan resten av dan. Kände mig lite bättre efter ett tag, det var skönt.

image144

Slutade tidigare idag, men var tvungen o vänta på att min körlektion skulle börja. Det gick asbra! Vände och backade, och lärde mig att parkera. Det var jättekul! :D

image145

Väl hemma var det plugga om väntade.. igen.. Trafikantprov + svenska redovisning imorn. Kommer gå så bra känner jag.. Inte alls.

Nu ska jag packa fördigt inför kryssningen i helgen : ) Och kolla vidare på Dirty Sexy Money. Har blivit beroende av det, haha : p

PUSS O KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0