I remember you

AGHHH! MIN MOBIL ÄR SÖNDER!
Tappade den o golvet. Hela framsidan på telefonen lossnade. Den såg ut att ha ont.. Hela min värld gick i spilror.. Nej, så farligt e det inte, men endå.. Josse blev ledsen..
Med desperata steg ner mot telenorbutiken gick jag för att få hjälp med min underbara leksak som gått sönder. De sa att de skulle skicka iväg den på reparation. Hoppas den får åka 1:a klass ett flyg ner till malmö nu, så den inte går sönder mer. Stackars telefon.. Skit telefon..


image170


Väl hemma letade jag ju efter en som jag kan ha istället nu i två veckor innan jag får min bebis tillbaka. Hittade min gamla, men igen laddare.. Hitta en supergammal, men naj, den var låst. Hittade johannas, oxå låst... Hittade till sist mammas 3310, med scooby doo skal. Den fick det bli.

Det sista kemipluggandet är slut för min del. Nu får det går som det går imorgon. Hoppas det går bra. Måste nog ha ett ganska bra g, med tanke på hur det har gått på de andra proven.. Vill att detta ska gå vägen.
Efter nån timme plugg med kemin, roade jag mig med att spela snake. Det var inte igår man gjorde det ; )

Nu ska jag ta ur linser. Det är skönhetssömn som gäller.
PUSS, GO´NATT FRÅN MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0