garvämnen skrattar i kemin.. ?

Yes, äntligen klar med sammanfattningen av kemin! (men det jobbiga är att det är hur mkt som helst kvar att sammanfatta..) Ska läsa kap 13 sen oxå, om jag orkar det..

Är helt slut! Trött i huvudet o hela kroppen.. Endå har dagen inte alls varit jobbig, fick reda på trafikantbetyget. Ville haft högre, men men, så kan det va. Lång rast vilken bestod av kemi + matteplugg. Slapp historia lektion, lång rast igen. = mer kemiplugg. Sen var det matteprov.. Men det känndes bra! Hur skönt som helst! Är supernöjd, men det är väl så att om det känns jättebra efter ett prov så brukar resultatet vara det motsatta?

Väl hemma var det kemin som gällde igen.. Ingen fritid här inte. Efter att ha somnat över boken och blivit väckt av en telefon med en telefonförsäljare i andra luren fick jag nog, tog jag på mig skorna ut o gick en sväng. Det var behövligt!

Min o gabbis konveration utenför klassrummet,
Jag- Kolla vad det står där *pekar på en skylt ganska långt bort* "Kan du inte allt är du dåligt intreserad"
Gabbi- Nej det står det ju inte, "Vet du inte allt är du dåligt informerad"


Det ska bli jätteskönt med den sk Vattedagen imorgon. Ska möta yas o ronja för att sedan cykla te rosenkälla, inte lyssna på läraren utan filosofera i mina blåa gummistövlar och bara vara. För att sen åka hem runt ett. Sa jag föresten att vi börjar vid kvart över nio :P Very nice.
Ska ut o springa sen när jag kommer hem, har jag bestämt med mig själv. Även om det regnar eller snöar, jag ska ut.

Skit mobil säger jag bara! Knapparna håller ju på att gå av på hälften! Har liksom inte ens haft den 2 månader än.. Nu är jag irriterad!

image158

Nu har ni fått läsa mitt klag, Hoppas ni har haft en bra dag :)
PUSS O KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0