förrgår igår idag tre dagar innan idag.

Ofta det kommer 2 bussar, 201 te skäggetorp! Jag går på en i hopp om att den går till banérgatan. Men icke, får panik när det står kungsgatan! Hoppar av och speedar på upp te berzan. Jobbigt var det. Det vill jag inte vara med om igen , det var inte kul..

Kunde springa ute idag! På idrotten var det konditonstest som gällde. Jag trodde seriöst inte jag kunde springa när det var pollen ute. Men lyckades få en mvg tid!! Lycka! Kan andas lite sämre nu är förut bara.. Så det var väl inte det smartaste valet jag gjort i mitt liv.

Tillbaka till berzan var det pa-info. Ett superlångt sånt.. Inte sköj o sitta så länge.

Åkte te mjölby o sola :) Det var nice. Träffade min favoritmjölbybo en stund, för att sedan åka hem o plugga till historiahelvetet som är imorgon..

Satt ett tag, men ville ut och gå! Efter en stunds promenad ringer pappa o säger att ja får övningsköra hem från affärn, blir asglad, för det gick så bäst! Men får träna på att parkera på garage uppfarten, det blev inte världens finaste..

Har körlektion imorn, det ser jag fram emot : )

GOD NATT PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0