endeberoendeberoendeberoende

Cykla typ en mil,
Komma 45 minuter sent,
För att kolla på lite fåglar,
Vänta,
Vänta,
Fick en baguete och en festis,
Titta på ett träd,
Sen cykla hem igen..

Den såkallade Vattendagen sammanfattad.


image160
Jag o ronja <3

Men hela cykelupplevelsen var en upplevelse i säg, eller hur ronji o yas? Jag hade askul, trots att ja nu känner tröningsverken i benen..
Cykelsemester skulle inte alls sitta fel i sommar, ja skojar inte. Det skulle vara askul!

Åkte hem me tåget, kände mig som en annan skabbräv, inte najs alls.. Men det var gött att komma hem tidigt : )
Kemiplugget avbröts av en mammaröst: "Jag åker till Citygross"
Jag rusar ner för trappan. Glad över att jag fick övningsköra dit och hem. Gör allt för att få köra nu för tin :p Men det är ju så sjukt kul!

Nu är det sängen som gäller för min del.
PUSS GO`NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0