1 om dan

Att vakna i tron om att det är någon som försöker riva huset är inte världens roligaste.
Spikar brukar vanligtvis (enligt mig) vara i slagna vid tre slag med hammaren, men nej.
Minst sju slag på varje spik, jag blev irriterad, skrek o hade mig.
Jag var supertrött! Ville sova.. Slog tillbaka i väggen, då blev de tysta en stund och undrade vad det var för något som bankade tillbaka....
Men de började ju såklart igen.. Det tog en timme för mig att somna igen!

image162

Så efter trevliga morgon, tog jag mig upp åt frukost o kollade på lost.

Skönt att börja vid ett idag, tre lektioner.
Ronja o jag köpte magnumglassar på ica, en rast. o satt ute i solen. Det var härligt! :D


Jag saknade dig, när jag kom hem, så du fick komma hit en sväng : )
Det var mys.


När jag lämnat av an vid station var det kemiplugg som väntade för mig.. Igen..
Det är verkligen kemin som gäller för mig varje ledig stud.. Provet måste gå bra, vill
inte få ig.. Men endå känns det ganska meningslöst att lägga ner så mkt tid på det, när
jag känner på mig att det inte kommer gå bra.. Men det är bara o vänta o se. Efter provet är gjort är det över.. Not. Då är det fysik som väntar, är totaly lost. Efter de provet är gjort är det Engelskaliteraturprov.. Sen är det slut tror jag :S
Jag vill bara ha sommarlov nu! GE MIG!

image163


Nu ska ja ner o kolla om perelli går vidare till finalen i ESC.

PUSS GO`NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0