1 månad

Kemin gick ju åt helvete..



Men något possitiv med idag var att jag kunde bestämma mig för något! Det var dock inte till mig själv.. Utan åt ronja, men iaf : ) Bestämde att vi ska träna på F&S imorn. Som på den gamla goa tin. Det var typ ett år sen jag var där nu.. Aj aj.. Inte brao..


Åkte till dig sen idag, mys.
Det behövdes efter denna dag. Prov i tre timmar.. Två timmar hål + tre lektioner. Yes! ....

image175

Nu ska ja kolla med historian.
Timman mellan 21.00 och 22.00 är helig, Desperate Housewives.

PUSS O KRAM!


Kommentarer
Postat av: karin

mohha ska jag berätta hur säsongen slutar? .. det är skit spännande ialfall!! :)

2008-05-29 @ 12:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0