was it a sign?

skolan gick snabbt, var nerös inför klippningen idag.. blir aldrig riktigt nöjd, samma som nu.. håret blev kort, kort.. eller jag tycker det, men inte johanna o mamma, så får väl tro dem : ) kan lättare få volym i håret nu enligt gittan så är supernöjd!


 

was it a sign?



känner mig jättestolt att jag orkade ta mig ut o springa idag, det var jättejättelänge sen jag tränade. blev inte sådär lång bit, men jag är nöjd. så läskigt var det faktiskt inte att springa när det är mörkt, bara man springer där det är gatlycktor så går det perfekt!


det ska bli min nya vana springa där det är gatlycktor (på asfalt) och dissa språret, är så trött på spåret, kan varenda liten sten o kotte i den skogen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0