tegskifteblä..

bussar som inte kommer där de står att de ska komma!
om du nu nångång får för dig att åka till nykil, gå inte av tegskifte.. det betyder
frysa i hjäl i en timme tills nästa buss kommer..


men vickan, jag o ronja kom fram så småningom.
ullis hus är långt långt bort. men det var fiint : D

filmmys med snygg, sexig singel. då blev det mkt skratt. kvällen fortsatte med
hannas egobilder, tigermys och high school musical. (ulls favvofilm..)
ronji åkte hem, då blev det sjungade till vickans kareoke. väldigtt underliga videor måste jag säga..
de andra drog sig hemmåt runt tolv halv ett, men jag sov kvar på
en luftmaddrass som lät mysko varje gång man rörde sig..
sovmorgon blev det inte, nej nej. upp vid kvart över åtta, dra med
ullis upp oxå, heheh.. hittade inte till busshållsplatsen själv.
jag var ensam på hela bussen.. (nykil-rese) har dåligt samvete för jag inte
sa hejdå till busschauffören. så: HEJ DÅ BUSSCHAUFÖREN : )


en lyckad kväll med mina favorit bruttor <3

nu ska jag ner o umgås med farmor, ha det bra!

Kommentarer
Postat av: bulle

Hahah jag brukar också få dåligt samvete av det....
Men ehm, det är liksom inte meningen att man ska gå av vid tegskiftes... >.> så det var liksom ert eget fel :P

2008-01-05 @ 19:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0