fortsätt simma, fortsätt simma

var o simmade idag med louise, köpte såntdära 12-klippkort, så nu
börjar träningen på allvar igen, härligt : )
simmade sisodär 50 längder innan vi hoppade i bubbelpoolen.
ångbastande blev det oxå, i massor bra för hyn har jag hört ;)
åkte vattenrushbanan oxå på 7.7 sekunder. slå det !

som ullis sa jag är fortfarande kvar i högstadie fasornerna.
det vill liksom inte gå bort, bra eller dåligt?
det vet jag inte än, men kommer nog kanske på det
någon gång i mitt liv.
kommer då tänka tillbaka på den här tiden o tänka: vad fasen tänkte jag med?
och ullis, den var blå!



fruktsallad blev det när jag kom hem,
smarrigt värre : )



det går inte beskriva hur skönt det ska bli med studiedag imorgon!


Kommentarer
Postat av: bulllllle

du och jag vi sitter i samma pyttelilla båt och guppar runt i berzan som hönor... tror jag ^^

och den var ICKE blå :P

2008-01-23 @ 22:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0