kameler och konserver

nyss hemkommen från bio med skolan. det blev arn som vi fick kolla på. lite seg film sådär men helt okej, bra att det slutade innan den skulle så han med halv 9 tåget hem.
på tåget var det några väldigt skumma människor. nej tack, ngn rosa tablett vill jag inte ha! tittade på klockan varje minut och ville bara komma hem. och det gjorde jag så småningom.
nu när jag kom hem åt jag den sista biten av kladdkakan jag gjorde förut idag, gott!

slutade skolan sisodär vid tolv. det blev ingen idrott för mig idag, jag har fortfarande inga skridskor!
jag hade tänkt att plugga när jag kom hem, men bakade en kladdkaka och blev fast framför teven när the war at home var. mycket avkopplande från skolan och allt plugg. när jag hade tagit mig upp ur soffan satte jag mig med fysiken, gick inte sådär bra. somnade ifrån alla våglägdet och sinus och tangens. då var det dags för kaffe.

sen blev det som sagt bio.

hoppas eran dag var bra, puss o kram!


image48

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0