hunden, katten, hästen

Dagen har varit bra.
Historia, engelska matte. sen idrott. ensam tjej idag, men det gick skitbra. jobbigt var det! boxning och styrka. så det blir inget ut och springa idag. hade bestämt mig för det, men jag är helt slut!!



GÅRDAGEN:

Gårdagen helt okej. ronja o jag kollade på stugor i danmark, det ska bli av i sommar! :D
fick sluta tidigare än vanligt hade ingen fysik.
så åkte hem med halv 3 tåget, skönt!
var hemma en liten stund sen åkte jag,
johanna och mamma på hockeyn. LHC - MODO. träffade robban som jag inte sett på jättelänge, trevlans : P vi hejade massor, men det hjälpte ju inte. det blev mål för modo i sista sekunden och vi förlorade.. : (

GÅRDAGENS OUTFIT:
image57

fick min jullklapp av ullis igår <3 me like!






Nae nu blir det biologi för min del. Provet imorgon känns inte lockande alls måste jag säga.. Längtar till helgen och till filmfestivalen!

PUSS O KRAM!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0